Selamat Datang ke blog Kyra . Semoga anda bahagia di sini dan jangan lupa FOLLOW blog kyra okey ? Terima kasih

Friday 18 November 2011

Fever?




hampa semua try tgk gmbr ats nihh ?
ak nangis ?
YESSS!
nmpk tak kesan calar uhh ? kat pipi , merah+panjang
actually , gmbr nih lama dahh .
aku nangis nih kat QB
sebab pipi aku bcalar sbb terlangar duri pokok tyme aku dok jln kat PISA .
then , smpai ja Qb aku cek pipi aku
Ohmyyyy , Bercalarrr !
aku nangis .
nangis uh un ad sebab lain jugakkk . haha
takleyy btgawww!~
btw kn . tyme nih 
aku dok makan burger mcd kat bangku2 dlm Qb sebab tmpt mkn
MCD full !
tyme tgh mkn tu la aku nagis , tapi mulot dok kunyah .
haha , weird kan ?
mcm budak2 un ad . haha
biarlahhh
janji tak kcw idop orang kann .
apa tujuan aku buh gambr nih ?
sebenarnyakan aku nak cita tentang diri aku
 kalau la kan seseorang uh ,
bagi aku sedih , marah , 
aku totally akn nangis depan dy .
sebab ak nak luahkan btapa sedihnya aku.
yes ! aku mudah mengeluarkan air mata aku
tapi kalu sekali keluar kan kalu sbb marah .
jaga la !
u will serve it ~
jangan main2 ,
nangis ad makna .
kalau la org cri pasal ngn aku .
sampai aku nangis .
mang kena la .
firstly aku akn nangis .
bkn nak tunjuk yg aku ni LEMAH .
but aku nak lampiaskan marah aku tu dulu dalam situasi menngis
then , abis nangis , 
Kasi setel buang ~
nampk gnas ?
but takla ganas .
justtaknak org dok pijak pala . 
dok buli ,
that y kena tegas . 
kn readers ?
so , moralnya disini
aku harap 
orang takkan kcw hidop aku 
Fullstopp ! :)


No comments:

Post a Comment